Poradenské pracoviště

Poradenské pracoviště ZŠ Kunčina zajišťuje poradenské služby pro žáky ZŠ Kunčina, jejich zákonné zástupce a pedagogy. Úzce spolupracuje s třídními učiteli, učiteli i asistenty pedagoga. Poskytuje poradenské služby a zprostředkovává odbornou péči v pedagogicko – psychologických poradnách, speciálních pedagogických centrech a střediscích výchovné péče. Dále je otevřené žákům i jejich zákonným zástupcům.

Pracoviště si stanovuje úkoly, kterými se zabývá kontinuálně. Patří sem práce s třídními kolektivy, pravidelně se zabývá klimatem jednotlivých tříd i celé školy. Úzce spolupracuje s veškerými zaměstnanci školy. Dbá na nepřetržitou komunikaci všech učitelů a včas řeší problémy jednotlivců, skupin, i celých třídních kolektivů.

Na bázi jednotlivce se učitelé zaměřují na žáky, kteří projevují dílčí či větší nedostatky v učení, vypracovává plány pedagogické podpory a komunikuje s rodiči. Učitelé neprodleně řeší kázeňské problémy, komunikují s rodiči a celým pedagogickým sborem.

Poradenské pracoviště poskytuje služby žákům a zákonným zástupcům žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pracoviště spolupracuje s kariérním poradcem a poskytuje žákům a jejich zákonným zástupcům pomoc při výběru střední školy či středního odborného učiliště. Poskytuje veškeré informace týkající se přijímacího řízení.

 

Personální obsazení

Gabriela Zemanová– výchovný poradce, tel. 731 408 832

Konzultační hodiny (po domluvě): PO 10:45- 11: 30, ÚT 13:30-14:15, ČT 14:30-15:15

Náplň práce: koordinuje poradenské činnosti ve škole, zajišťuje pomoc žákům, rodičům v oblasti výchovy a vzdělávání a učitelům

Adriana Dostálová – metodik prevence, tel. 731 408 832

Konzultační hodiny (po domluvě): PO , PÁ 7:40 – 8:25

Náplň práce: vykonává činnosti metodické, informační a  koordinační v oblasti rizikového chování

Miloslava Hutirová– kariérový poradce, tel. 736 767 762

Konzultační hodiny: PO, PÁ 13:00- 14:00

Náplň práce: poskytuje informace o systému vzdělávání a světě práce včetně současných trendů a možném budoucím vývoji, které podpoří samostatné rozhodování žáků o vlastní kariéře